Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Looting Can Be Hard
Damage Incorporated > Runescape/RS07 > Runescape/RS07
Pages: 1, 2, 3
Fefe2
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...JaIcQi-mZk#t=28

stoned?

i feel like i have got to share this to the world
Psycho„ÉĄ
the adrenaline
Seppo_Haa
A blind dog could loot better than that.
bUFFJOB
Anybody else get really mad that he didn't just pray and sit there smashing some loots

actually made me legit angry
Krabbetje
Took him long enough to realise he could pray melee L
insaneluver
lol
bremzi
LOL when he closes in on camera yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif yahoo.gif
Igor
missed like 4m of loot what a fucking knob LOL
Vxw
lmfao he decides to pray melee at the very end
ThisIzLoso
Missclicked almost everything even the teletab lol
frank nng
lmao, guy should start pking
Focus Teemo
QUOTE(buffjob @ Aug 29 2013, 02:27 PM) *

Anybody else get really mad that he didn't just pray and sit there smashing some loots

actually made me legit angry

Anarchybob
who carries around 2 infinity boots+range boots to iron drags? or better yet masterwand, mudstaff & a slayer staff? I bet his friend was pissed when he told him he fucked up the fake pic and didn't loot his probably 10k blood and nature runes lol
hockey123456
Would love for that guy to tank a 5 at magebank lol
Masterkil666
lol saw it earlier, I don't think he even knows what it's worth.
`ThisIzMurdaa
This is really hard to watch
Sir_Robin1
I got a headache now
Loncero
This made me so fkn angry. D:d:D:D:D
P O T A T O
I want to cry
wotty0'
OMG lmfao!
Jaye
Baked idiot
noobiepker11
Fuck you for posting that, enraged me.
ggs
LOL seen this earlier, PANIC
Joelly88
Why do people feel they need to record their own face while playing games?

Also: retard.
Zamorak
I didn't know Lillo Brancato, Jr played Scape.

IPB Image
Horde Pk
hope he gets kicked from his clan for teleporting

also why didnt he just drop the pots....
Horde Pk
QUOTE(Joelly88 @ Aug 30 2013, 07:48 AM) *

Why do people feel they need to record their own face while playing games?

Also: retard.

it started with League Of Legends so the fans could get to know the players better

either way everyone does it now for all games on Twitch and ypu wont get the viewers if u dont do it
Firestarone
legend
500
decent heh
Neighbor
IPB Image
Regnierz
THE STRUGGLE IS REAL rofl.gif


I kept waiting for that loot pile to disappear and it never did. Guy has downs and he still managed to get most of it
IEB
Wow.
Pro is here
lmfao
King Niisku
I almost feel bad
1434 N Lorel
Rofl
Jere
the master
Minde_911
QUOTE(buffjob @ Aug 29 2013, 04:27 PM) *

Anybody else get really mad that he didn't just pray and sit there smashing some loots

actually made me legit angry

Scopene
I only got lucky once when someone died at abby demons with a bunch of whips back when they were worth a fair bit.
Chron
Lol that made me real mad...
Lare
Lol
Orc Leader
laugh.gif
FLUFFSTER
what the fuck is this shit
grimace
LOL
Mitchell
rofl
Fefe2
anyone remember this
Igor
fefe..
bremzi
ye rofl.gif
Tim De Spin4
What the fuck was that lol
Flipz0rz
Fucking beaner
Jaye
Omg how excruciating.. His reactions definitely reflect on how much of a sloth he is..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.